Jaman Startet 14.Juli.2010 Del på Facebook Startet 14.Juli.2010 Har nettop kjøpt en Nidelv 24 fra 1979. Da jeg kjøpte båten fulgte ikke midtpute som skal legges på bordplaten i sittegruppen bak. Det samme gjalt sittegruppen forran. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike puter? Båten ligger i Stavanger området Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.Juli.2010 Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 Ring produsenten. de ordner det meste. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
:båt1 Svart 14.Juli.2010 Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 enig med Skipper Worse der Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Har nettop kjøpt en Nidelv 24 fra 1979. Da jeg kjøpte båten fulgte ikke midtpute som skal legges på bordplaten i sittegruppen bak. Det samme gjalt sittegruppen forran. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike puter? Båten ligger i Stavanger området Ta kontakt med Kåre hos Nidelv, hyggelig kar og hjelper deg sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.