Jump to content

Nedringt av annonseselgere fra Båttorget.Noen andre som blir det?

sjøkrabbe 32

Recommended Posts

Iom at du skal selge noe er det bare å skrive at tlfselgere som ringer, selv om du ikke ønsker kontakt med dem, forplikter seg til kjøp. Prisen til tlfselgere blir automatisk prisant + 20%

Denne har jeg brukt mange ganger på Finn og ikke en eneste telefon fra selgere har jeg fått :giggle:

Redigert av Fjellmatros (see edit history)

Hos meg har de som regel ringt en gang fra båttorget.. så er det ofte slutt.. eller er det ingen andre som ringer.. når selgere ringer meg, gjør jeg mitt beste for å få samtalen over til at jeg har noe jeg ønsker å selge dem.. for eksempel et gammelt golfsett, fiskestanga, eller bilen som jeg har til salgs. en av selgerene var faktisk interessert også.. hehe

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

• 8 måneder senere...

Båttorget holder på fortsatt. :thumbsdown:

Salgsargumentet hans er at han garanterer meg 5000,- mer enn jeg har annonsert båten for hvis jeg først betaler ham 3000,-!

Garantien hans går ut på at annonsen kan ligge på baattorget.no intil båten er solgt.

Jeg skal altså betale ham 3000,- for å være helt sikker på at båten ikke blir solgt.......

Man er herved advart: Ligg unna!

Med fare for å drive reklame - slett innlegget hvis det er upassende.

En tidligere kollega har en side som heter telefonterror.no - der er de fleste nummer registrert.

Kan også fåes som app til telefon, og dermed kan man velge å la være å ta telefonen når feil firma ringer.

Er forøvrig helt enig, ønsker man ikke telefonselgere synes jeg heller ikke at de skal ringe.

Men er det så vanskelig å bare takke nei? Det er jo ikke tilfelle at man blir nedringt. Har hatt to annonser ute på Finn i år, og ja, jeg har fått èn telefon som ønsket å selge annonse.

Det er jo selvsagt litt irriterende at den eneste som ringer på båten din er en annonseselger, men det er jo ikke annonseselgerens feil at du har lagt ut feil produkt til feil feil pris.

Solgte en motorsykkel på finn for ett par år siden, annonseselgere ringte i snitt 3 ganger om dagen, inkludert fredagskveld og helg. Selv ei uke etter salg og fjernet fra finn, ringte dem. Jeg er reservert for sånn opprigning, og krysset av på finn at jeg ikke ønsket de telefonene. Kan hende det har blitt bedre, håper det!

Jeg har fått haugevis av telefoner fra båttorget, intermedia, osv i forbindelse med finn annonser, og det kan være helt fantastisk irriterende. Har bannet de opp og i mente flere ganger, men da ETTER at jeg har lagt på.

Jeg synes man skal utvise normal høflighet, da de fleste av disse faktisk kun forsøker å tjene til livets opphold. Ja, jobben er selvfølgelig håpløs og jeg regner med at de har stor gjennomtrekk av ansatte, men ikke alle får gode jobber kastet etter seg, og disse folkene jobber faktisk i den tro at de skal klare å tjene penger på dette.

Regner ikke med at du i en ansettelsesprosess hos intermedia(båttorget) blir opplyst om at du vil bli sett på av de fleste maskinen ringer for deg, som samfunnets ypperste fiende og en naturlig mottaker av all slags eder og galle.

Når det er sagt, er hele fenomenet en meget usmakelig måte å drive et firma på. Støtter den over her som nevnte noe om å finne eier av firmaet, for så og plage han på samme måten.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...