dvil Startet 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2010 Hei, Jeg skulle gjerne hatt tak i ferdig laminerte glassfiberplater, gjerne fra båtvrak eller overskudd fra støperi. Planen er å bruke biter til forsterkning/dobling der det festes utstyr. Kan bruke kryssfiner, men den kan jo trekke vann etterhvert. Er klar over at jeg kan støpe plater selv, men tror det er enklere med ferdige platebiter. Noen som vet? Helst Oslo-området. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 (redigert) Dersom du har mulighet for å ta et helt båtvrak så ligger det rett som det er noen som gis bort mot henting på finn.no, du kan også høre med forsikringsselskaper om du kan overta et vrak. Ellers ville jeg hørt med firma som jobber med plast i lokalområdet. Båtbyggere, firma som lever septikktanker osv, om de kan ha noe kapp. Redigert 15.Juli.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Mulligan Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Vær litt forsiktig med materialer fra sisterner ol. De er laget spesiellt tunge for at de ikke skal komme opp dersom de er helt tomme og det kommer mye nedbør. De har gjerne brukt sand el i laminatet. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 15.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Takker. Et helt vrak blir vel litt voldsomt, klarer meg sikkert lenge med 1 kvm. Jeg får vel snakke med noen som driver med plast. Det med "tungplast" visste jeg ikke, takk for den. Tar fortsatt imot tips om aktuelle firmaer. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Høre med de som lager lastebil skap, de har mye vrak. Laminat med glassfiber på begge sider. Jeg fikk tak i det til badeplattformen som jeg lagde. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 15.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Takk, kjekt å vite. Jeg uttrykte meg nok uklart. Det jeg mente var massiv glassfiber og polyester/epoksy. Regner med at disse skapplatene har noe lett mellom to lag glassfiber. Det er ikke det jeg ønsker nå. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Ok, de har også glassfiberplater på rull, 2-3 mm tykk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.