vigzy Startet 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2010 Har bodd på sørlandet hele mitt liv, men aldri vært særlig i skjærgården. Har nå endelig skjønt greia, livet på sjøen er tingen! Tøffer rundt i ei 21fots plastsnipe av typen comet, og koser meg gløgg ihjel. Legger fra kai i kristiansand nå te helga, og tenker å utforske skjærgården østover hvertfall til arendal i løpet av ei god uke eller så.... Noen som har noen tips om fete plasser eller kule ting man bør tøffe innom, på vann såvel som land? Har tenkt å benytte meg av "sjøkart" på gule sider via 3g nett, så en link via der er ikke å forakte, eller om du bare har et navn så finner jeg det nok selv.... Forøvrig noen som har erfaring med "sjøkartene" på gule sider? Tips mottas hyperentusiastisk golfapplaus vigzy Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 På en uke bør du vel kunne klare å komme deg innaskjærs gjennom Blindleia og tilbake igjen i farten din. Om du vil ha party party party er det vel Pollen i Arendal som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.