Jump to content

Skifting av stevnbeslag m/ cutlesslager.

Erling P

Recommended Posts

Ja, det er mulig. Men hvorfor tror du det er skader på dette? Aksel og propell er vanligvis det som blir skadet.

Så at beslaget var skadet da jeg tok den på land.Så det var nok beslaget som fikk bank.Alt inne i beslaget er vekk.

Det ser ut som en liten "sprekk i beslaget.Jeg håpte på å sleppe å ta ut akslingen,og bare

prøve å terse av propellen.

Redigert av kokkfan (see edit history)

Det er bare å terse av propell, fjerne kile, løsne pakkboks og evt. innerflens fra hylserøret, løsne evt. kappe boltene som holder stevnlageret og dra det av. Men akslingen kan også være skadet, så da gjenstår kun å løsne klemflensen og trekke akslingen for kontroll. arbeidsmengden avhenger av hvor trangt det er og hvor fast ting sitter.

Takker for svar.Skal sove på dette,men venter på å høre hva forsikringen sier.

Hadde en prat med de i dag,og de sa at det var en forsikringssak,men si en ting og mene noe annet.Et verkstedsom jeg snakket med mente en pris på ca 20-25000 for jobben,er det riktig?De regnet 2 arbeidsdager på jobben vist alt gikk bra.

Da brukte de orginale deler,og tok alt ut og sjekket.Men en gang til,TAKK for gode råd! :cheers_wine:

Redigert av kokkfan (see edit history)

Takker for svar.Skal sove på dette,men venter på å høre hva forsikringen sier.

Hadde en prat med de i dag,og de sa at det var en forsikringssak,men si en ting og mene noe annet.Et verkstedsom jeg snakket med mente en pris på ca 20-25000 for jobben,er det riktig?De regnet 2 arbeidsdager på jobben vist alt gikk bra.

Da brukte de orginale deler,og tok alt ut og sjekket.Men en gang til,TAKK for gode råd! :cheers_wine:

Med den prisen må jo absolutt alt være innkl. også inngangsbilett til verkstedet. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...