Worry II Startet 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2010 I samme design som storebror, og de mener pris mellom 1,7 og 2 mill. Da blir den litt mer oppnåelig ! http://www.marex.no/index_engels.html#/news/ Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Jo, det kunne vært noe. Men jeg håper de lager en med normal skrogfarge. De på introen minner meg om de snåle pastellfargene franske bilprodusenter brukte på sent femtitall... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Worry II Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Men jeg håper de lager en med normal skrogfarge. Ja, men det er visst litt av konseptet, nytenkning også på skrogfarge. Synes den røde var læcker.. drøm-drøm.. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 1.7 til 2 MNOK? For en 32 foter? Da hadde jeg heller brukt samme sum til å kjøpe to st. Bavaria Cruiser 36 og rigga den ene for cruise og den andre for race. Prisene på sånne båter slutter aldri å forundre meg. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Da hadde jeg heller brukt samme sum til å kjøpe to st. Bavaria Cruiser 36 og rigga den ene for cruise og den andre for race. Jo, men på en annen side så slipper du det med denne, da ! Cruise og race i samme pakka Men når 37aft ligger på rundt 3,5, så er det ikke så ille ! Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Jaja, nå koster det jo litt ekstra for ordentlige båter, hvor man drar dit man skal med det samme. Ikke til styrbord, så babord, så styrbord, så babord osv helt til man er framme der man skal, slik man gjør med pinnebåter ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.