hanmar Startet 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2010 Som overskriften så lurer jeg på hva dere her på baatplassen syns er rette måneds leie pris for et nytt naust på 40 kvm ? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Tja, det kommer vel ihvertfall an på hvor det er hen, kysten er lang... Ville vel sjekka ut priser på tilsvarende i samme område på finn.no e.l. Egil Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
bavariaeier Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 (redigert) Helt avgjørende å vite hvor dette er hen... Fingen i luften: Kanskje rundt 5% av verdien i årlig husleie er et utgangspunkt....? Redigert 16.Juli.2010 av bavariaeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Helt avgjørende å vite hvor dette er hen... Fingen i luften: Kanskje rundt 5% av verdien i årlig husleie er et utgangspunkt....? Da er man heldig, dekker ikke renter og avdrag det. Vil regnet opp mot 10% jeg da... Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Da er man heldig, dekker ikke renter og avdrag det. Vil regnet opp mot 10% jeg da... Jo, det dekker rentene, ihvertfall nå som renten er lav.... Nå får man jo 28% fradrag på skatten for rentene, men samtidig skal jo leieinntekter oppgis.... (så for de ærlige går det opp i opp) Enig i at 5% kanskje er i laveste laget, men ser man på boligutleie (hvor det er mer slitasje og mer løpende kostnader som feks kom. avgifter) er det vel heller sjeldent at folk får 10%.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.