fanntomas Startet 16.Juli.2010 Del på Facebook Startet 16.Juli.2010 Etter å ha gjennomgått år etter år med båt på hjernen, lurer jeg på om det er mange andre, som deler dette med meg???????? Har alltid vært interesert i BÅT, men de siste årene har det tatt helt av Det første jeg tenker på om morgenen, har ofte noe med BÅT å gjøre Kansje dette kommer av en tilfeldig drøm om natten, relatert til nettop BÅT Så er det bare å få satt på kaffen, og tvinge hjernen til å tenke JOBB, og dette er ikke lett folkens !! Etter noen beroligende tabletter på veg til jobb i bilen, dukker den ene BÅTEN opp etter den andre i sidesynet... hva skal man gjøre?? Så er det å karre seg gjennom dagen på jobb, avbrutt med bestilling av ny ankervinsj, en kamerat som ringer for å høre om "kansje du vil være med på BÅTtur til helga "?? hmmff..kunne ikke jeg bare gravd meg ned, istedenfor å sitte her å planere ny parkeringplass, for BÅThavna i nabokommunen?!!!!!! Vel hjemme fra jobb, etter å ha ligget bak en traktor med BÅT på henger, slenger jeg meg ned i godstolen med laptoppen, taster inn finn.no, inn på mine søk, så er det bare å velge hvem BÅTsøk man vil begynne med. Der gikk det 1 time, og en samboer litt gretten, for at middagen er nedprioritert Etter middag,lek med barn,rydding og diverse "båtpuss", er det igjen sengetid... Kroppen er sliten etter en dag med mye tenking.... Holder fortøyningene i denne vinden? er siste tanke, før søvnen overtar, og jeg må heise det hvite flagget ZZzzzZZz Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Når det reiner og blåser mye sover e veldig dårlig pågrunn av at e tenker på båten. Kanskje den synker i natt pågrunn av regnet? holder foryningen ? masse å tenke på. Går oftest bra heldigvis Men ser ut som du har det litt være en e har Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Fanntommas, du må se til å begynne å tenke på kvinnfolk igjen. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
fanntomas Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Men BÅT er jo betraktet som hunnkjønn, er det ikke !! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Kunne jeg velge skulle jeg gjerne arbeidet ombord i en båt lokalt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Fjordland Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Fanntommas, du må se til å begynne å tenke på kvinnfolk igjen. Enklere med båt. -ingen som kjefter når du kikker på andre. -fantaserer høyt om en nyere bedre utstyrt -ikkje så mye styr om du vil ha med et par kompisser på en kveldstur... og best av alt så kjefter ikkje båten på deg Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 det er det vet du jeg fikk seinest i går kjeft av min far fordi jeg bare tenker og prater båt hos meg heter det ikke høyere og venste men styrrbord og babord Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Jeg måtte sperre finn.no fordi jeg ikke tenkte på annet enn båt. Har hatt samme problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Om ikke det hjelper med å tenke mer på kvinnfolk, får jeg sitere en av mine store helter: "My advice to you.... is to start drinking, heavily". (Premie til den som vet hvor sitatet er fra, UTEN å gugle det) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
banjogutt Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Hørtes ut som et George Best-sitat Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Helt normal adferd fanntomas Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Mouche Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Om ikke det hjelper med å tenke mer på kvinnfolk, får jeg sitere en av mine store helter: "My advice to you.... is to start drinking, heavily". Får meg til å tenke på en ikke helt ukjent person som sa (oversatt til norsk); Jeg synes synd på de som ikke drikker for når de våkner om morgenen så føler de seg bedre enn de vil gjøre på noe annet tidspunkt på døgnet. Det er nok ikke samme mann, men har en følelse av at det er to fellestrekk her; nasjonalitet og at ingen av dem lever lenger? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
REM Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 "My advice to you.... is to start drinking, heavily". Er ikke det fra en av filmene til Belushi da? Det skulle vel aldrig være fra Blues Brothers? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
fanntomas Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 (redigert) Helt normal adferd fanntomas Ja, jeg hadde håpet det var det,, Så slipper jeg å ta flere rosa tabbletter Men må jo i tillegg si at dette er jo ingen belastning, tvert imot Redigert 17.Juli.2010 av fanntomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Heisann! Jeg er ganske nybegynner som stolt reder, kjøpte båt i fjor og fikk maskinhavari etter 3,5 uker (toppen sprakk). Ett år gikk det før jeg atter kunne høre motorlyden i båten! Da så jeg mange båter overalt!! Til og med på havet når ingen andre så båter der, da så jeg meg selv ombord i plastsnekka mi tøffende........ Nå når motoren er i orden, går det nesten ikke 5 minutter når jeg er på land, at jeg ikke tenker på hvordan det ville vært på sjøen, i båten.... Så du er nok "normal", i hvertfall i andre båteieres/rederes øyne!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Så slipper jeg å ta flere rosa tabbletter Men det hjelper, kjøper rare tabbletter på ferjedekket stadig vekk, hjelper på nattavakter, og tidlige morgener. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Poseidon Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Ta det som et tegn på at du har en sunn og god hjerne! Tenk hvor ille det ville ha vært hvis man f.eks skulle gå rundt å være opptatt av fotball eller andre totalt uinteressante ubetydeligheter. Da hadde du virkelig hatt grunn til å bli bekymret!! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Skipper Worse Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Mouche og rem, i og for seg rett begge to, John Belushi i "Animal House" ("Delta-gjengen"). Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Benji Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 (redigert) Ta det som et tegn på at du har en sunn og god hjerne! Tenk hvor ille det ville ha vært hvis man f.eks skulle gå rundt å være opptatt av fotball eller andre totalt uinteressante ubetydeligheter. Poseidon utfordrer mange i båt nå Redigert 17.Juli.2010 av Benji (see edit history) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Båt ja, Det er et fint ord! Snakker om båter nesten hele tiden, Jobber i båten hele tiden, Er ute på det blå med Båten Hele tiden, Klarer ikke slutte og tenke på båt!! Men jeg bryr meg ikke, for Båt e Snadder Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Servicemannen Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Mitt liv har vært 100% båt der jeg bor i en slik og jobber kun med båter. I dag er jeg blitt "litt" overdose og tenker meg en periode på land og skal tenke mer på gromme biler og vakre kvinner...i den rekkefølgen... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Skipper Worse Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Tenk hvor ille det ville ha vært hvis man f.eks skulle gå rundt å være opptatt av fotball For å si det forsiktig: LIVET ER BEDRE UTEN FOTBALL!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 LIVET ER BEDRE UTEN FOTBALL!! Endelig noen som forstår meg... Kan ikke annet enn å si meg 100% enig i dette! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
logget av Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Jeg tror livet er bedre uten tvangstanker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.