Jump to content

Båt på hjernen dag og natt,,,uvanlig? :-)

fanntomas

Recommended Posts

Etter å ha gjennomgått år etter år med båt på hjernen, lurer jeg på om det er mange andre, som deler dette med meg????????

Har alltid vært interesert i BÅT, men de siste årene har det tatt helt av :headbang:

Det første jeg tenker på om morgenen, har ofte noe med BÅT å gjøre :rolleyes:

Kansje dette kommer av en tilfeldig drøm om natten, relatert til nettop BÅT :yesnod:

Så er det bare å få satt på kaffen, og tvinge hjernen til å tenke JOBB, og dette er ikke lett folkens !!

Etter noen beroligende tabletter på veg til jobb i bilen, dukker den ene BÅTEN opp etter den andre i sidesynet... hva skal man gjøre?? :crazy:

Så er det å karre seg gjennom dagen på jobb, avbrutt med bestilling av ny ankervinsj, en kamerat som ringer for å høre om "kansje du vil være med på BÅTtur til helga "?? hmmff..kunne ikke jeg bare gravd meg ned, istedenfor å sitte her å planere ny parkeringplass, for BÅThavna i nabokommunen?!!!!!! :eek:

Vel hjemme fra jobb, etter å ha ligget bak en traktor med BÅT på henger, slenger jeg meg ned i godstolen med laptoppen, taster inn finn.no, inn på mine søk, så er det bare å velge hvem BÅTsøk man vil begynne med.

Der gikk det 1 time, og en samboer litt gretten, for at middagen er nedprioritert :giggle:

Etter middag,lek med barn,rydding og diverse "båtpuss", er det igjen sengetid...

Kroppen er sliten etter en dag med mye tenking....

Holder fortøyningene i denne vinden? er siste tanke, før søvnen overtar, og jeg må heise det hvite flagget :wflag: ZZzzzZZz

Fanntommas, du må se til å begynne å tenke på kvinnfolk igjen. :cheers:

Enklere med båt.

-ingen som kjefter når du kikker på andre.

-fantaserer høyt om en nyere bedre utstyrt

-ikkje så mye styr om du vil ha med et par kompisser på en kveldstur... :cheers:

og best av alt så kjefter ikkje båten på deg :cheers::cheers:

Om ikke det hjelper med å tenke mer på kvinnfolk, får jeg sitere en av mine store helter: "My advice to you.... is to start drinking, heavily".

Får meg til å tenke på en ikke helt ukjent person som sa (oversatt til norsk);

Jeg synes synd på de som ikke drikker for når de våkner om morgenen så føler de seg bedre enn de vil gjøre på noe annet tidspunkt på døgnet.

Det er nok ikke samme mann, men har en følelse av at det er to fellestrekk her; nasjonalitet og at ingen av dem lever lenger?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

"My advice to you.... is to start drinking, heavily".

Er ikke det fra en av filmene til Belushi da? Det skulle vel aldrig være fra Blues Brothers?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Heisann!

Jeg er ganske nybegynner som stolt reder, kjøpte båt i fjor og fikk maskinhavari etter 3,5 uker (toppen sprakk). Ett år gikk det før jeg atter kunne høre motorlyden i båten! Da så jeg mange båter overalt!! Til og med på havet når ingen andre så båter der, da så jeg meg selv ombord i plastsnekka mi tøffende........

Nå når motoren er i orden, går det nesten ikke 5 minutter når jeg er på land, at jeg ikke tenker på hvordan det ville vært på sjøen, i båten....

Så du er nok "normal", i hvertfall i andre båteieres/rederes øyne!!!!

Ta det som et tegn på at du har en sunn og god hjerne!

Tenk hvor ille det ville ha vært hvis man f.eks skulle gå rundt å være opptatt av fotball eller andre totalt uinteressante ubetydeligheter.

Poseidon utfordrer mange i båt nå :smiley:

Redigert av Benji (see edit history)

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Båt ja, Det er et fint ord! :flag_bp: Snakker om båter nesten hele tiden, Jobber i båten hele tiden, Er ute på det blå med Båten Hele tiden, Klarer ikke slutte og tenke på båt!! :flag_bp: Men jeg bryr meg ikke, for Båt e Snadder :tongue:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...