nordan family 27 Startet 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2010 Den elektriske TMC doen har spøkt litt i det siste. I dag spøker den alvorlig. Så jeg håper at Maritim har en helt identisk på lager. Jeg burde ha byttet til noe skikkelige greier - men da må fort slanger og annet tilbehør justeres, så nå midt i ferien forsøker jeg noe identisk. Men er det noen som skal den veien? Alternativt får jeg undersøke buss / taxi / rent-a-wreck eller noe slikt. Skal også undersøke Grimstad Bådsenter her i sentrum, men på hjemmesiden ser det kanskje var mer usikkert om slik er i sortimentet der. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Var på stoa i dag tidlig på maritim og biltema :) Men syntes Grimstad bådsenter har ekstremt lite ting. Har vært der nede et par ganger og de har som godt som ingenting til innenbords motorer. Bare utenbords. Bor du i Grimstad? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Er bare på besøk i gjestehavnen. Var på Maritim i går (de hadde satt opp taxi fra Arendal og opp) - men da hadde doen kommet seg og jeg trodde den kunne friskmeldes. Men så vel var det ikke Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 kjedelig den ja. Men trodde det gikk busser vær dag til stoa så videre til Arendal. ifra Grimstad. Har du vært på rutebilstasjonen og sett der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.