2xDiesel Startet 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2010 Kom ned i båten i dag til 2 smadrede tenningslåser og smadret strømpanel til båten. Noen hadde prøvd å få med seg skuta i natt! Gikk til den lokale merkeforhandleren og fikk 2 nye tenningslåser, 6 laken takk. Kunne ikke dy meg, men utbrøt at det var da noe inni helvete til pris! Fikk rolig til svar, spiller det noen rolle da, du får det jo på forsikringen! Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 ja der kan du se trist for de uten forsikring da Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Trist for alle og finne båten ferdig herpet! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 hva er galt med en 'uoriginal' tenningslås til 200.- da? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Fikk rolig til svar, spiller det noen rolle da, du får det jo på forsikringen! Har man en stiv egenandel blir hærvek fort dyrt.... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Har man stiv egenandel så har man vel spart en del på forsikringen i noen år vil jeg tro? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
VO`n Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Fortsatt dyrt der og da Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Bestilte plexi til ny vinskjerm her om dagen. Det blir 800, sa mannen i andre enden. Men siden det er til båt, pleier vi å gange med syv. En spøk, naturligvis. Men utvilsomt basert på erfaringer fra virkeligheten. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
2xDiesel Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Poenget mitt var bare at en tenningslås er en tenningslås, vet ikke om noen plass de selger loff til kr. 350,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.