Moyja Startet 17.Juli.2010 Del på Facebook Startet 17.Juli.2010 Hei, jeg har kjøpt en Simrad nx40 (Navmann/Northstar M84). Fargene som viser dybdene synes jeg er feil, lyseblå for størst dyp og mørkblå for grunt vann. Dette synes jeg er omvent av fornuften, er det noen måte og forandre dette. Jeg kan ikke finne noe i manualen om dette. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 17.Juli.2010 Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Jeg mener å huske at dette endret seg ved SW oppgradering for NX40: Slik at fargene ble mer like de man finner i sjøkartene. Sjekk Simrad's hjemmesider. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2010 Hmmmmmm ser ut til at dette bare er en oppdatering for radar delen. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 18.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 Noen andre som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.