VeteranSnekka Startet 18.Juli.2010 Del på Facebook Startet 18.Juli.2010 Noen som har noen tips til hvordan vi skal justering av Gass og Choke på Fram 21 snekke (FM L5 motor). På motorkassa i dag sitter det to små spaker som man trekker ut og dytter inn. Disse er så dårlige at de glir tilbake i "inn posisjon" etter at motor har gått litt og kassa har rista litt. Noen tips til hvordan vi kan løse problemet/ hvor vi kan kjøpe en god justeringsmekanisme? Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 18.Juli.2010 Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 de kan strammes litt opp uten problem. men ellers er der universale og få kjøpt Sitér dette innlegget Link to post
VeteranSnekka Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 de kan strammes litt opp uten problem. men ellers er der universale og få kjøpt Jeg har lett litt etter noen gode alternativ men ikke funnet. Har du en link? Sitér dette innlegget Link to post
VeteranSnekka Svart 1.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2010 Jeg har lett litt etter noen gode alternativ men ikke funnet. Har du en link? Link? Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 1.August.2010 Del på Facebook Svart 1.August.2010 http://cgi.ebay.com/Twin-Lever-Engine-Control-Boat-Chandlery-Marine-/370414029353?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_BoatEquipment_Accessories_SM&hash=item563e658a29 den blir vel litt stor... skal se om jeg kan finne siden igjen ... Sitér dette innlegget Link to post
VeteranSnekka Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Da er båtsesongen snart i gang og jeg trenger fortsatt noe som kan brukes til justering av gass og choke. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.