Mjøsfarer Startet 18.Juli.2010 Del på Facebook Startet 18.Juli.2010 (redigert) Den innerste av de to reimene på bildet under har begynt å skrike litt innimellom og trenger en oppstramming. Min enkle hjerne klarer ikke å se hvor den skal strammes. Den går rundt tre hjul, blant annet dynamomen(nederst til høyre, delvis skjult). Som nevnt i topic så er motoren en GM 350. Noen tips? Redigert 18.Juli.2010 av Mjøsfarer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 18.Juli.2010 Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 Nå er det serpentinerbelte (ett som driver alt) på min motor, men strammehjulet har en senterbolt med sekskantfatning og en festemutter. Om det er slik; løsne festemutter og juster beltestrammingen med senterbolten (som fungerer med "pinion and rack") for så å teite festemutteren. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Mjøsape Svart 18.Juli.2010 Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 På min utgave av 350 strammer jeg reima m. dynamoen. Kilespor i dynamo/braketten m. gjennomgående bolt. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 19.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Er samme varianten ved dynamoen her og ser jeg. Men jaggu er det vanskelig å få rekna stram og samtidig skru. Blir nesten værre enn før jeg startet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.