neflaa Startet 7.September.2004 Link til dette innlegget Startet 7.September.2004 Tidligere i sommer spurte jeg om det var noen som hadde brukermanual - gjør det selv hefte til Volvo Penta MD 40. 6 syl 86 hk. Vil tro at det er stort sett det samme som det er til de med turbo og evt. 41 serien. Har overtatt en 1982 modell, og det var dårlig med info om motoren - og når vi nå går mot vinteropplag er det endel ting som skal gjøres med motoren. Håper og tror at det finnes noen der ute som kan bidra med dette. Har søkt i basene på båtplassen uten å finne noe på MD 40. På forhånd takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 7.September.2004 Link til dette innlegget Svart 7.September.2004 hei! Rekner med du får dette ved å hendvende seg til en forhandler. Eg fikk i allefall en helt ny manual til min (brukte) motor som eg kjøpte hos en forhandler. Denne tror eg var til både 40 og 41 serien. Riktignok på Engelsk. Kunne ha scannet den for deg også, men det var litt for mange sider pluss at scanneren min er øydelagt! Sitér dette innlegget Link to post
Ela II Svart 7.September.2004 Link til dette innlegget Svart 7.September.2004 Hei, du finner verkstedhåndboka under Medlemssider-Dokumentarkiv. (Se toppen av siden du er på.) Har lagt ut instruksjonsboka på hjemmesiden min. (Fant ukke ut hvordan jeg skulle legge den inn på dokumentarkivet i farta.) Jeg har oversatt den tra svensk til norsk, men tar ingen ansvar for rett oversetting http://home.broadpark.no/~jstedoy Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.September.2004 Link til dette innlegget Svart 7.September.2004 (Fant ukke ut hvordan jeg skulle legge den inn på dokumentarkivet i farta.)Hvis du kan maile den til meg ( ingar@baatplassen.no ) så skal jeg med glede ordne det. (Brukerene kan pr. i dag ikke legge inn dokumenter direkte i arkivet) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.September.2004 Link til dette innlegget Svart 7.September.2004 Da ligger den i arkivet. TAKK til jstedoy!! Sitér dette innlegget Link to post
neflaa Svart 7.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2004 Takk for hjelpen gutter !!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.