boty Startet 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2010 Eg sitter og lurer på om det er skum i dobbeltskroget på Mørebas 7200. Og korleis eg finn ut om det er det enklest mogleg. Driv og renoverer båten, visst noken har nokre tips??? Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 hei totalrenoverte for noen år tilbake en sånn båt,men der var det ikke noe skum i det hele tatt bare tomrom ,det var en 82 modell Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 tror ikke det er noe flytemateriale i de men det ble laget et uttall versjoner på min var det 2 lensepumper, en for motorrom og en for tankrom/innerskrog den ene hadde slange ned i rommet der tanken ligger og hvis jeg husker riktig er dette utløpet for "kammeret" mellom inner og ytterskrog. det var også en dreneringsplugg i motorrrommet som åpnet inn til disse områdene. en mulighet er å ta ut denne og kjøre i 1/2 plan for å se om det kommer noe vann ut. Sitér dette innlegget Link to post
Ms ella Svart Lørdag 12:12 Link til dette innlegget Svart Lørdag 12:12 Hej har en Mørebas 7200 og jeg har vand i mellem bund og dæk har kikket i rummet med tanken der er en stor ventil tanker at det er ned til mellem bund og dæk ?? mvh michael Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.