S/Y Emma Startet 19.Juli.2010 Del på Facebook Startet 19.Juli.2010 (redigert) I dag kom ein stor og fin pakke frå Maritim, med ny kompressor og fordampar til kjøleboksen min. Endeleg skal eg få kald øl, tenkte eg, og reiv opp pakken. Inni var det ei bruksansvisning som ikkje var særleg god. Då mine elektronikkunnskapar er relativt dårlege, og min hjelpsomme nabo er på tur, treng eg litt snøgg hjelp frå Båtplassens eminente ekspertise (så eg ikkje koblar feil, øydelegg heile driten, og må drikke varm øl nokre veker til). Det meste er ganske beint fram å kople, men termostaten er eg litt i tvil om. På baksida er eit relé med fire umerkte pluggar. På kompressoren er det ei heil rekkje tilsvarande pluggar (7 stk) i området der det ifølgje bruksanvisninga skulle vere to. Så, korleis skal termostaten koplast saman med kompressoren? Framsida av termostatkontrollen: Baksida: Kompressoren: På førehand takk! Redigert 19.Juli.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
færd Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Manual her: http://www.ra.danfoss.com/TechnicalInfo/Literature/Manuals/06/bd35-50f_elektronikenhed_01-2010_ei100b501.pdf Hvis det ikke er den du allerede har? Termostaten er jeg litt usikker på, men i følge skjemaet så skal du bare bruke 2 av pinnene. Disse kobles på C og T på kompressoren. Det kan se ut som om de to pinnene nærmest dekselet er til jording???? Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Enig med Færd her, de to bakerste pinnene er nok jording, og da er det de to fremste du skal kople. En på C og en på T, da på de øverste C og T på kompressoren, det andre som var vist på skjemaet var vel bare for å få kompressoren til å gå med forskjellig styrke. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 21.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 (redigert) Jepp, det var korrekt at dei to fremste pinnane på regulatoren (på raud plast) styrer termostaten. Dei to bakerste får stå ubrukt. Leidningane frå regulatoren kopla eg på den første og femte pluggen på kompressoren. På dei to nederste (low level) skjedde ingenting. Det nye kjølesystemet fungerer forøvrig svært godt i høve det gamle. Då eg skrudde på kompressoren på max i går kveld, gjekk temperaturen i kjøleboksen (ca 100 liter) frå +15 til -10 grader på ein time(!). Redigert 21.Juli.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Vrengen Svart 21.Juli.2010 Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 Gratulerer med skikkelig kald øl da Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 21.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 (redigert) Takk, i dag skal kjøleeffekten testast i praksis Har vore utan kjøling i to månader no. Redigert 21.Juli.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.