kjetaam Startet 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2010 Båten styrer ikke i lav fart. Det er en 19 fot med 4,3L, 190 hk innebords. Noen som veit hva som er galt? Hvor høyt skal trim sitte ved sakte fart, ved oppgang til planing? Noen som veit noe? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Kordan tilter du nå som den ikkje styrer da? Tilt helt nede med sakte fart Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 er det slik å forstå at ikke drevet lystrer når du dreier på rattet eller er det slik at det tar litt tid før båten svinger når du vrir på rattet i lav fart? om det siste er det som skjer er det bare å ønske velkommen til båtlivet. Slik er det bare. Gi et lite ekstra puff med gassen når du svinger i lav fart. Forskjellen på bil og båt er at underlaget på båten flytter seg. Det krever tilvenning Sitér dette innlegget Link to post
kjetaam Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Takk for svar. Men hvor skal trim være når jeg går opp i plan? Synes den steiler veldig når jeg gir på. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Takk for svar. Men hvor skal trim være når jeg går opp i plan? Synes den steiler veldig når jeg gir på. helt nede Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Og etterhvert som båten drar opp i plan tilter du gradvis ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.