Guest Kaptein Fredrik Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Har snakket med en kar som fattern kjenner. Han synes det er dritstilig å se ungdommer cruise inn i solnedgangen, i båter de har selv pusset opp. Hadde vært artig med tre også. Men hvor jobb kan det være på en trebåt som gis bort? Link to post
Retox_93 Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Spørs jo åssen stand sjekta er i. Noen gir bort tre sjekter som er faktisk i veldig godt stand. Veldig lite råte. Der kan du nok gjøre et kupp Link to post
Wallas Service Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Kanskje denne artikkelen kan inspirere ungdommen til å satse på trebåt? http://www.smp.no/nyheter/article269799.ece Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 vil dere si tre- eller plast-snekke? Link to post
roy_n Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Jeg ville kjøpt plast, vask poler sett ut på våren, med tre skal det til noe trutning på våren ikke bare å sette ut å kjøre. roy_n Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 trutningen er bare å ha i mye vann noen dager før den skal sjøsettes, så er ikke det noe ulempe. Men jeg er enig med deg der roy_n Link to post
Moas-ark Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Om du skal ha tre eller plast kan jeg ikke gi deg et svar på, selv kjøpte jeg meg tresnekke når jeg var femten! Betalte 5000 kroner for den, pussa den opp og ferierte i den i 6- 7 år solgte den igjen for 13000. Hadde fantastiske sommere i den. Nå er jeg 30 og holder på med min tredje trebåt og synes bare det blir artigere og artigere å holde på. Ligger ei tresnekke tilsalgs på finn.no nå, hvis den er som på bilde, ser det ut som mye båt for pengene synes jeg! finn.no Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Da har jeg endelig etter lang tid fått tatt bilde av den livbåten jeg har snakket om. Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Forresten så er det ingen som vet om motoren har fått i seg glykol, så den kan være frostsprengt. Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 (redigert) Jeg skal gå inn i båten når jeg kommer hjem så skal jeg prøve å starte motoren Er det lurt å prøve å starte motoren? Redigert 17.Oktober.2010 av Mekke Fredrik (see edit history) Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Jeg har ikke giddet å gå inn i den båten... Jeg kjøper meg en brukbar snekke i steden. Link to post
index Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Sikkert like greit! Kjøp deg noe som virker, så slipper du å miste gnisten før du engang er kommet deg på sjøen med den... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn