alfb Startet 21.Juli.2010 Del på Facebook Startet 21.Juli.2010 (redigert) Hadde en relativt ruskete transportetappe på omlag 100nm her om dagen og merket da jeg kom frem at ekkoloddet hadde sluttet å virke. Jeg har en Garmin GSD22 Ekkoloddmondul og en Garmin B60 svinger, sammen med Garmin 4012 plotter og radar. Ser at mondulen blinker grønt i power lampen. Er usikker om denne har blinket eller lyst fast tidligere da den ikke har vært montert synlig. Noen som har noen ide om hva som har sviktet, evnt hva/hvordan jeg skal feilsøke? Det ble selvsagt en del slag under overfarten, kan det være at mondulen ikke tåler såpass Håper på å kunne fått den opp å gå igjen da vi er på båtferie i ukjente farvann hvor det er greit å ha dybdemåler.. Redigert 21.Juli.2010 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Ingen Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Hva med å kontakte Belanor som er importør i stedet for å vente på svar. Garmin support: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.