Tom Rør Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Venter på mekaniker nå! Utrolig bra service her! Krysser fingre og tær! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Du får krysse det du har og krysse! Lykke til i dag Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Merk at slepet som dekkes er til nærmeste havn der du får videre assistanse. Det vil si at vi ikke slepes til bare en havn og etterlates der. Les også servicen far Falck i totalmedlemsskapet. Det gir mulighet for leveranse av deler - samt at en hel del av Falck karene er flinke mekanikere som kan få deg videre. NSSR's servicetelefon er 02016 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Takk for det. Er i gang med å avslutte arbeidet nå, får håpe Det funker! Tar av meg hatten for dette firmaet, de er en fryd å samarbeide med! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Framnæs er gode er min erfaring også. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Det er ikke dagligdags med sånn service nei, så jeg bestilte like godt vinterlagring og det som hører til i samme slengen! Da veit jeg at båten er i proffe hender når kulda setter inn! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Fint at du fikk bra service. Hvem var det du pratet med der -Kai eller Gunnar? Er du på vannet igjen nå? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Jeg husker ikke hva de jeg snakka med først het, men det var Freddy som skrudde, og det var en kar som så løsninger isteden for problemer! Ligger i gjestehavna i Sandefjord nå, og siden det er handelens dag så er det reine storbyfølelsen å bære her! Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Vi bør ikke gjøre dette til en veldig stor krangel - men det som står på NSSR er Assistanse på sjøen og i uthavn Assistanse ved driftsstans inntil 3 timer tur/retur eller 25 nautiske mil fra skøytestasjon Slep til nærmeste havn med veiforbindelse og mulighet for videre assistanse Og betyr at de to skal være oppfylt. Det er jo ikke noe poeng å slepe noen til ei hyttebrygge med en grusvei der det er 5 mil til folk. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Ja - det kan skje. Men det skal være en havn med mulighet for videre assistanse. Ikke at det skal være et verksted der - men man skal hjelpes videre. Det er ihvertfall det medlemsavdelingen til NSSR sa til meg Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Bussmekaniker fra Falck. De er flinke til å få ting lappet sammen Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 De er få - men de er veldig gode Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Gikk fra Sandefjord til Arendal i dag, og det gikk uten problemer.Da ser det ut til at vi hadde flaks tross alt.Jeg får ikke takket Framnæs nok for at vi kunne fortsette ferien som normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 hva måtte de gjøre med båten din? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Kjempefint! Ikke mange verksteder langs "sørlandskysten" som har tid/kapasitet til å ta en ventejobb i disse tider. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 hva måtte de gjøre med båten din? Kilen til propellen måtte byttes, samt at en lings låsebolt til mutteren f/prop. hadde røket.Den hadde de ikke, men Freddy improviserte og bygde om den mutteren, og satte inn låseblikkskive som gjorde susen.Måtte også løsne flensen til akslingen å skyve den noen cm. tilbake.Jeg er meget imponert av at det fortsatt finnes folk av det kaliberet, som kan løse ting på plass isteden for å måtte bestille deler fra pokkerivold.Sånn folk må tas vare på og verdsettes så de ikke forsvinner. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Gikk fra Sandefjord til Arendal i dag, og det gikk uten problemer. Fikk du testet hele fartsregisteret? Ingen unormale vibrasjoner ved høy hastighet? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Kjempefint! Ikke mange verksteder langs "sørlandskysten" som har tid/kapasitet til å ta en ventejobb i disse tider. Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det hadde ikke skjedd i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Fikk du testet hele fartsregisteret? Ingen unormale vibrasjoner ved høy hastighet? Ingen vibrasjoner eller lyder, så jeg er noen kilo lettere nå.(det i seg selv hadde jo vært bra) Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Ja, du "jeglikerdegogså" har virkelig bidratt med noe positivt i denne tråden også, gratulerer! Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.