alfis Startet 21.Juli.2010 Del på Facebook Startet 21.Juli.2010 Har en Mercruiser 4,2l 2006 modell motor der boltene på turboen har knekt etter tur. Lurer på om dette er et problem som er en gjenganger på desse motorene. Er det andre som har hatt dette problemet? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 (redigert) Har selv en 2000 modell 4,2L på 220 HK, har aldri hørt om dette. Hvilke bolter er det som knekker, er det studboltene mellom turbo og eksosmanifold? Vist som item 3 her: Redigert 22.Juli.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
alfis Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Ja. dei nedre pinnskruane- motoren er en Cummins Mercruiser 250 hp Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Knekt som følge av tretthetsbrudd? Er dette motor med drev eller gir og fast aksling? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
alfis Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Bravo 3 X drev. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.