zakken Startet 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2010 Hei Prøver igjen, hadde ikke lest reglene godt nok før jeg postet i går! Noen som har erfaring med en slik båt fra 2000? Har i dag en Saga 27 med AC, men ønsker litt mer fart. Er litt skeptisk til bensin motor, med tanke på brann osv.Båten jeg har sett på er CE merket, og da med automatisk slukking i motor rom. Det er stikk kabin på 2455, går det å ligge 2 i den? Kan den brukes som wekend båt, og noen feriedager, eller blir det for trang for 2 voksne og 2 små? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Har eselv en 2655 fra 99. Båtnaboen hadde en 2455 fra 2000. Størrelsesmessig er disse like innvendig. Uteplassen er redusert på 2455 ift 2655. Stikkcabinen er mer enn stor nok for 2 voksne. Forpiggen går greit for 2 godt kjente opp mot 150 cm lengde. Båten egner seg godt til dags- og weekendturer. Det blir ganske mye flytting av saker og ting når forpiggen er i bruk, og det er ikke allverdens stuerom i båten. Jeg anbefaler bagger til sengetøy og redningsvester for å lette litt på logistikken. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.