Volvomekanikeren Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Hvorfor tror dere filmen kom så lenge etter bildet? Jo, for det tar lengre tid og fake mange bilder, og sette de sammen til en film. En det tar og fake 1 bilde! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Superkul Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 og nå blir di etterforsket for hvaltrakkasering er det mulig ----------- stakars hvalen blir beskyldt for noe den ikke har gjort syntes hvalen skal få seg advokat og saksøke dem Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jørgen S Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Her er nettsiden til Cape Town Sailing Academy & Charters som eier båten. De har skrevet litt om hendelsen selv. Hvis dette er et manipulert foto/ film, må seilskolen være med på det også. altså mye arbeid for å lage et falskt bilde. Men på den annen side.. Folk kan gjøre hva som helst for publisitet.. Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 filmen er ekte Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Ekte eller ikke, ukens stunt var det utvilsomt, hvis ikke sommerens. Paret i seilbåten har nok fått et minne for livet. Sitér dette innlegget Link to post
Yamaha! Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Jeg hadde nok også sett framover, jeg driver ikke å kikker etter hval rundt båten når jeg seiler, dette er første gangen jeg hører om at noe slikt skjer så jeg tror ikke det er vanlig å stirre rundt seg for å se objekter i vannet som plutselig skal prøve å hoppe opp i båten Nei, men det er da ikke helt lydløst når et sånt dyr på flere tonn bryter vannoverflaten, jeg tror nok du hadde tittet til siden for å ha sett da.. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 24.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2010 Og hva er argumentet for det ikke er sant? Av og til skjer ting som en ikke har fantasi til å tenke seg til. Og med kameratettheten (mobilkamera) som er i befokningen nå er det ikke unaturlig at mere og mere slikt blir fanget på film.Jeg stemmer for at det er ekte. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 24.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2010 ufattelig hvor godt folk ser her på bp og jeg må få meg briller ........ hvordan kan noen påstå at kaptein ser fremover og burde se i sideøyet etc etc haloooooo ingen her vet om den er ekte eller ikke - personlig TROR jeg den er ekte siden det også vises i filmversjon og bilder av ødlagt overbygg etc bare bildet hadde kanskje ikke overbevist meg Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Chipsrederx85 Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 bare bildet hadde kanskje ikke overbevist meg helt enig! Sitér dette innlegget Link to post
Yamaha! Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 (redigert) Det virker iallefall etter å ha sett denne videoen! Ser kanskje ut som hvalen bare hopper vanlig også er seilebåten "i veien" hvis man skjønner hva jeg mener http://www.vgtv.no/?id=31326&category=1 Redigert 25.Juli.2010 av Yamaha! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Her må nok CSI Miami på banen. Etter en slik påkjørsel fra venstre burde det finnes betydlige mengder hval-DNA på båten. Vil tippe at hvalen fikk sine skrubsår og da legger det vel igjen litt hvalflass her og der. Hadde jeg vært styrmann ville jeg nok heller ikker turt å se hvalen i storøyet. Man provoserer ikke dyr av denne størrelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.