j4rl3 Startet 22.Juli.2010 Del på Facebook Startet 22.Juli.2010 Hei! Idag så begynte min Johnson 70hester 4taker å lage en ubehagelig lyd. Forklaring av lyden: Det høres ut som når motoren slures på gires, bare at lyden er der konstant. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har allerede sjekket motor-oljen, og den er på max. Så bortifra det, noen som vet det? Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Hvis ulyden forsvinner når motoren står i neutral ville jeg kontrollert gearolje nivået og konsistensen på denne asap! Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
j4rl3 Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Lyden er der konstant. Altså selvom den står i fri, så er lyden fortsatt der. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Det vi snakket om på PM, altså om startmotor kan gå rundt? og ''krasje'' med svinghjulet. Har du sjekket oppi det? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.