laeluks Startet 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2010 Fikk for litt siden temperatur-alarm på motoren. Der er stråle på kjølevannet, men høy temp på vannet og relativt svak sprut.. Etter diskusjon med Mercury-verksted fant vi ut at det er lurt å skifte impeller, men etter at jeg i dag demonterte pumpen ser det ikke ut til å være noe dårlig impeller... Har lyst opp gjennom røret for kjølvann i stammen, og det ser ut til å være åpent. Noen som kan gi meg tips til hva annet som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Impelleren kan se bra ut,men ikke virke optimalt. Slik var det for en kamerat av meg med 135 optimax. Kan være den likevel. Sitér dette innlegget Link to post
laeluks Svart 30.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2010 Det var nok det som skulle til, ja. Skiftet impelleren og et par pakninger (som jeg måtte land og strand rundt for å få tak i...), og nå går den helt fint:) Takk for tipset:) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 30.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2010 Bare hyggelig,bra det ordnet seg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.