lakkereren Startet 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2010 (redigert) Vurdere å kjøpe denne motoren. noen meninger om denne på godt å vont? Redigert 22.Juli.2010 av lakkereren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 den bruker MYE BENSIN CA 120-130 LITER I TIMEN. FIN LYD,VILKEN BÅT SKAL DU SETTE DEN I. TENKTE OG SETT EN 454 7.4 LITER I EN MIAMI FOR CA 7 ÅR SIDEN SOLGTE BÅTEN I STEDEN. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
lakkereren Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 den bruker MYE BENSIN CA 120-130 LITER I TIMEN. FIN LYD,VILKEN BÅT SKAL DU SETTE DEN I. TENKTE OG SETT EN 454 7.4 LITER I EN MIAMI FOR CA 7 ÅR SIDEN SOLGTE BÅTEN I STEDEN. jeg kjøpte en Reinell 24` daycruiser med en OMC 460 king Cobra cid 340HK for ca 2 mnd siden, mn va skikkeli uheldi sisst helg..motoren skar seg.Så ny motor må jeg ha. Bensin forbruket er høyt har jeg forstått, mn må kose seg i sommer sesongen. Han jeg har snakket me sier det er en Spesiell motor å ikke mangen av di på markede,mn nå er jeg hall skeptisk til å gå på en ny smell. den ligger på finn,,,jeg vet ikke hva di skal kosste,,mn fortstod den va i topp stand og overhalt av fagdyktig personell. mn det er jo en motor som spenner godt ifra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.