Johnny Lotion Startet 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2010 Hei. Rykende fersk på dette forum og finner ikke svar på spørsmålet mitt noe sted. Prøver her. Vet noen av dere om det finnes en form for enkel havnekalesje til en åpen 14fots askeladden (ala GH14)? Ser for meg en "stretch-lakenpatent" som enkelt settes på og evt hjelpes med vekter. Aner ikke om noe slikt er laget. Skulle gjerne hatt det da jeg ikke skal bry svigermor med øsing av båt:) Hadde håpet at det fantes en billig og enkel variant som ikke innbærer å bestille spesialsydd... Et skudd i mørket dette, men den som lever for se. På forhånd takk for svar, om det så er: noe slikt finnes ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Det finnes, har sett bilder av det, men kan ikke i farten huske hvor. Var laget nettop med tanke på ditt problem så tror nok noen andre her vil komme med svaret. Tviler på at det er billig for ingenting til båt er billig. Forøvrig velkommen! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
index Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Noe sånn som dette kanskje? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Johnny Lotion Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 (redigert) Noe sånn som dette kanskje? Ja det var jommen ikke langt unna, selv om det i mitt tilfelle er snakk om en helt åpen båttype uten noen styrekonsoll eller vindskjerm. Skal høre med dem om de har noe til slikt bruk. Takker og bukker. T Redigert 23.Juli.2010 av Johnny Lotion (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Clas Ohlson har (hadde) slike presenninger. Ser nå at de fra 12'-17' er gått ut men de har fortsatt for båter fra 18' og oppover....den blir vel kanskje noe sid... http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=40-6802 Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 kaptens rold on ob wik helt flat presening med spiler bregnet til helt oppne båter uten konsoll Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.