Jenssen Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 Hei! Jeg har en Viksund 750 Bravo, i vinter knakk viberasjonsdemperne på motoren og motoren med aksling og propell kom frem ca 10-15 cm. Resultatet ble at propellen sprakk. Jeg ønsker å kjøpe ny propell for vist den går helt i stykker kommer jeg meg ingen vei. Det store problemet er at jeg ikke vet hvilken propell som står på. Kan noen hjelpe meg. Det er et merke på propellen, jeg antar det må være logoen til produsenten det står også 19" Jeg tok tomstokken og den viste at diameteren var 48 cm så 19" tommer er vel diameter Propellen har fire blader. Det er også ett nummer NO. 0 6 7 6 også tror jeg det står mix Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 En ide er nok å ta den med til et verksted/leverandør og få målt stigningen der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.