Bitteliten Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 Fant denne i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Denne var fin! Så tilogmed det berømte røde lyset under N-knappen som jeg maste hull i hodet på folk om her om dagen... Du har ikke workshop-manualen på .pdf også Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Jeg har søkt masse på nettet etter workshop manualen - men den finner jeg desverre ikke. Skulle gjerne hatt en jeg også. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Displayet produseres forøvrig av Teleflex i Canada om jeg ikke tar helt feil... Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Ja, hele styringa, inkludert hydraulikkpumpa og alt er vel Teleflex "branded" som VP? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.