Sjøtunga Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 (redigert) Jeg er helt sikker på at jeg sett noen "lange" muttere et eller annet sted, men klarer ikke å finne dem igjen. Helt spesifikt er jeg nå på jakt etter 8mm muttere som har 15-20 mm lange gjenger (nok til at to skruer får feste i samme mutteren). Noen tips? Redigert 25.Juli.2010 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Jens_P Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Biltema: http://biltema.no/no...emuttere-2-stk/ Vil tro de fleste byggevarehus også har dette. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Sjøtunga Svart 25.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Takker og bukker Kan noen fortelle Biltema at de må gjøre noe med søkefunksjonen sin? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Kenneth84 Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Eventuelt Wurth :) Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 skal du ha dem i båt så må du i allefall få tak i syrefaste Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.