Fjordland Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 Fra stavanger aftenblad Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Ja, tenk! Folk kan falle på sjøen! Det var noen syltynne argumenter for å holde båtene borte. Folk detter like mye/lite på sjøen, de andre ukene i året Glamaten ikke er der, og så veldig mye mer brannfarlig ser jeg ike at det skulle være. Nei, det er vel heller en måte å hindre folk å ha med noen halve kalde i båt-kjøleskapet og nyte smaksprøver fra land. De tror nok alle de som ikke kan komme med båt dermed kommer gående og kjøper 0,4 øl til "Glamat"pris på 119,-... Jeg har ike hatt nevneverdig stor trang til å gå på dette greiene før, og kommer iallefall ikke til å gjøre det nå... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Fjordland Svart 25.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Viss det ikkje skal ligge noen båter i havnen, og kaikanten blir en "bakgate" for alle teltene, så har vel nå arrangørene lagt seg en gigantisk pissoar for for fulle menn som ikkje vil stå i do-kø... faren for det havner folk i vannet nå er vel større vil eg tro.. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 .....Jeg har ike hatt nevneverdig stor trang til å gå på dette greiene før, og kommer iallefall ikke til å gjøre det nå... Gladmaten har vel utviklet seg til å bli noe som Stavanger ikke har grunn til å være stolt av. For min egen del foretrekker jeg å dra fra byen den helgen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
LTKH Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Enig med deg Poseidon. Jeg tar en tur i båthavna og vasker båten..eller lager min egen glamat på terrassen. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Jepp. Tore Renberg hadde helt rett, selv om han fikk utrolig mye pepper da han sa hva han mente om Gladmat.. At havnesjef Steffensen har lagt småbåtfolket for hat er det vel kanskje ikke så mye å gjøre med? Jeg skjems i alle fall over tilbudet til båtfolket i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Jeg kan ikke helt skønne at det ikke satser mere på turister som kommer båtveien. Gjestehavnen er elendig midt i skipstrafikken uten molo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.