Hero15 Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 Tror dysene i min 2704 ET FordSabb trenger å bli skiftes og lurer på om noen kjenner til leverandører av dette, stive priser hos Sabben, men skulle vel kunne bruke Ford dyser fra deres lastebil der motoren opprinnelse var ? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 (redigert) KD Trading har denne hjemmesiden, og du kan maile de for priser hvis det ikke står i deres prislister. Vet ikke om Holtan i Oslo driver med lastebiler lenger eller om de i hele tatt eksisterer. Ford lastebiler er vel skjelden vare om dagen ja Redigert 25.Juli.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Nemo Svart 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2010 Ta heller kontakt med Maritim Diesel. Der finner du folk med topp kompetanse på området. Om du spør, får du skikkelig forklaring på tilstanden til dysene dine. Jeg leverte inn dysene og fikk tilbake nyoverhalte dyser etter at alle mine var grundig testet. Sitér dette innlegget Link to post
Hero15 Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Ta heller kontakt med Maritim Diesel. Der finner du folk med topp kompetanse på området. Om du spør, får du skikkelig forklaring på tilstanden til dysene dine. Jeg leverte inn dysene og fikk tilbake nyoverhalte dyser etter at alle mine var grundig testet. Det høres bra ut, husker du prisen de oppererte med ? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Leverte 4 dyser til overhaling hos bergen dieselpumpe service og betalte ca 3000 kr.. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Nemo Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Det høres bra ut, husker du prisen de oppererte med ? Dette er noen år siden, men for 6 dyser var det rundt 3000 kr. Alt stiger så noe mer er det sikkert i dag. Har også vert til Bergen Dieselpumpeservice og sjekket dyser tidligere, men der tok de bare forstøvingskontroll og maks trykk, det er for lite for å være sikker på at alt er ok. Du får prisen når du snakker med dem på Maritim Diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.