27 hasla Startet 25.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2010 Hei! Jeg hadde et uhell og fikk ankerkjettingen rundt propellen her en dagen.Fikk tatt båten på land og oppdaget at det ene propellbladet var bøyd.Etter mye om og men bestemte jeg meg for å rette det ut ved hjelp av ett varmebend.Propellen er en skew back 18x20 høyregående med 40 mm aksling.Noen som vet hvor jeg får kjøpt ny,evt brukt? Hvilke skader kan oppstå ved å bruke båten litt og evt bytte propell til vinteren?Rettingen ble ganske bra men går ut fra at propellen ikke er balansert lengre. Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Sjekk med Winrace, han retter opp propellere. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Hansi Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 (redigert) Sleipner Motor A/S forhandler Radice Scewback propeller. Redigert 26.Juli.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Sleipner Motor A/S forhandler Radice Scewback propeller. Winrace utfører retting, balansering på beste måte. Forørvig er Sleipner Motor importør. Ring dem på 69300060 så får du nærmeste forhandler hvis det er det du trenger å vite. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.