Jump to content

Edit History

Sayana

Sayana

•  
  • Medlem
  •  
  • 2 807 innlegg

Bedford var ingen dårlig motor forutsatt at skikkelig marinisert. Er den i orden vil den trolig kunne gå i mange år. Tilgang på deler er et annet spørsmål.

Støtter dette fult ut. Vi hadde en den het vel 500 tror jeg 6syl. å så en 4 syl. begge var brae motorer, men opdrett klarer det meste så dem raserte begge men det var ikke motorene sin feil. Var vel oljetom begge 2.

Sayana

Sayana

•  
  • Medlem
  •  
  • 2 807 innlegg

Bedford var ingen dårlig motor forutsatt at skikkelig marinisert. Er den i orden vil den trolig kunne gå i mange år. Tilgang på deler er et annet spørsmål.

Støtter dette fult ut. Vi hadde en den het vel 500 tror jeg & syl. å så en 4 syl. begge var brae motorer, men opdrett klarer det meste så dem raserte begge men det var ikke motorene sin feil. Var vel oljetom begge 2.

Sayana

Sayana

•  
  • Medlem
  •  
  • 2 807 innlegg

Støtter dette fult ut. Vi hadde en den het vel 500 tror jeg & syl. å så en 4 syl. begge var brae motorer, men opdrett klarer det meste så dem raserte begge men det var ikke motorene sin feil. Var vel oljetom begge 2.

• Create New...