glad Startet 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2010 Hei! Jeg trenger aa bytte propell, skifte noen rorlager og fikse paa en gjennomföring för jeg skal seile sydover den 3 august. Da trucken til baatforeningen (skarpsno) tar ferie til den 9, lurte jeg paa om noen vet om et sted i närheten av oslo som kan löfte baaten ut (trenger vel et dögn paa land) til en rimelig penge? Takker paa forhaand for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Et par alternativer: Sørfonden Slipp AS Dalheimveien 10 Padda, 0198 Oslo 22 29 56 00 Blommenholm Båtforening Sandviksveien 120, 1363 Høvik 67 54 85 25 Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Amundsen på Nærnes. Sitér dette innlegget Link to post
båtmann28 Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 ja hør med Amundsen, han ordner sikkert det Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 enda billigere er kanskje Hero Marin (Storsand), men breddebegrensning på 390 cm. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 forøvrig en tilsvarende tråd her, riktignok litt eldre. Sitér dette innlegget Link to post
glad Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Takk for tipsene! Det ble Sørfonden Slipp AS. Veldig hygelige og serviceminded til en bra penge! Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Hei! Har du kjøpt den nye typen rorlager - som skal holde bedre enn de gamle? Merket litt slakk på min og når jeg hadde den oppe. Vi har vel ca. samme årsmodell. SE Sitér dette innlegget Link to post
glad Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Hei! Valgte å bestille de bedre/dyrere lagrene fra den danske produsenten jeg ikke husker navnet på nå. Gjennom Lundebåt for å være sikker på at jeg får de riktige. Men årsaken til at jeg valgte de dyrerer var vel mest at de hadde raskere leveringstid nå på sommeren og jeg uansett må ta opp båten pga propellen. Båten har gått mye så jeg synes at 8 år og mange mange tusen nautiske mil ikke er særlig dårlig hva holdbarhet anngår. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.