Vrengen Svart 27.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 ja ikke sant! syrefaste sjakler er jo heller ikke noe som en blir ruinert av men er sinnsykt irriterende.. skulle gjerne ha tatt de på fersken... Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Hei Syrefaste små sjakler er ikke den store investeringen på feks Biltema, men for noen er det lettere å "hente" av andre i havna, synd det er slik. I de båtene jeg har hatt frem til nå, type KB - Hellefisk - Små tresjekter av ymse slag har jeg aldri låst inne noe som helst. Dørene har stått lukket ulåst. Har jo aldri hatt noe av verdi i båtene men litt kopper å kar noe billigverktøy og kanskje ei pils eller to. Det har vært folk i båtene mine men aldri noe som er blitt ødelagt eller stjålet. Har en teori om at det er bedre at de går in i båten på folkelig vis og ser seg om, en å bryte opp dører etc for å se at det ikke er noe av verdi å stjele, om det skjer blir det bare mer jobb på meg med å fikse dører og luker. Men denne "taktikken" går jo selvfølgelig ikke i større båter med mer utstyr-verdisaker osv... Lars Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 jeg ble også frastjålet noe helt ubrukelig årene og åregafflene til min Pioner 8 ble stjålet dette var gammle ubrukelige årer samt noen nylon åregaffler sjønner ikke hvor langt noen kan synke Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 eller bruk bildekk Dorlıg ıde! Vıst man ıkke lıker og skrubbe baaten or svarte merker dag ınn og dag ut Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Wavesearcher Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Sjømann.22: Kan også like svart båtside... Sitér dette innlegget Link to post
Wavesearcher Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 nei, liker de svarte strekene, mye mindre sannsynlig at noen bryter seg inn i min båt da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.