Laholm Startet 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2010 Det kan være hensiktsmessig med en samletråd for stjålne båter. Båten ved familiens hytte ved Stavern ble stjålet i forrige uke. Jeg får ikke funksjonen for å sette inn bilder i posten til å virke, men opplastingen gikk: https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4056/stjaalet_baat.jpg Det sto en Mariner motor på båten da den forsvant. Kjettingen som ses i baugen av båten er kuttet av, så det er vel sannsynlig at båten er på en vel planlagt langtur, mest sannsynlig ut av landet. Men skulle noen finne den, evt få mistanke om hvor den befinner seg, er jeg takknemlig for melding på IM eller til tlf 4816 9932. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Whistler Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Snekker'n Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Type båt? Registreringsnummer? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Laholm Svart 27.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Det er vel bare å innrømme at jeg ikke er den i slekta som deltar mest aktivt i båtlivet i Stavernområdet. Spørsmålene er videresendt til dem som vet bedre enn meg, så snart jeg har svarene vil de bli videreformidlet. Ellers takk for hjelpen for opplasting av bildet! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 (redigert) Fant forresten en Ibiza 23 liggende i fjæra med koblet tenning. Ringte politiet og taude den til nærmeste brygge (med min lille rib) hvor den ble sikkert fortøyd. (Et sted på sørlandet) Reddet ogå en stor rib i fra og tippe rundt i en havn. Det var hull i den ene pontongen og vann i båten. Den stod 45 grader opp i luften forran og 35 til siden. Redigert 27.Juli.2010 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.