Jump to content

Tråden for stjålne båter

Laholm

Recommended Posts

Det kan være hensiktsmessig med en samletråd for stjålne båter.

Båten ved familiens hytte ved Stavern ble stjålet i forrige uke. Jeg får ikke funksjonen for å sette inn bilder i posten til å virke, men opplastingen gikk:

https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4056/stjaalet_baat.jpg

Det sto en Mariner motor på båten da den forsvant. Kjettingen som ses i baugen av båten er kuttet av, så det er vel sannsynlig at båten er på en vel planlagt langtur, mest sannsynlig ut av landet. Men skulle noen finne den, evt få mistanke om hvor den befinner seg, er jeg takknemlig for melding på IM eller til tlf 4816 9932.

Laholm

Fant forresten en Ibiza 23 liggende i fjæra med koblet tenning. Ringte politiet og taude den til nærmeste brygge (med min lille rib) hvor den ble sikkert fortøyd.

(Et sted på sørlandet)

Reddet ogå en stor rib i fra og tippe rundt i en havn. Det var hull i den ene pontongen og vann i båten. Den stod 45 grader opp i luften forran og 35 til siden.

Redigert av Blue_Dragon (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...