beertrip Startet 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2010 Hei Har noen spørsmål ang. min Mercury 50hk 4T PTBF (Big foot) 2002 mod. 1, Hvor får jeg tak i deletegninger/sprengskisse til denne motoren (spesielt impeller/hus/undervannshus. ) samt av pakningen/delene /plata mellom kjølerør og motor. 2. Skal det skiftes anoder i blokka,og hvor sitter disse i så fall? (tegning) 3. Plages med kjøling med denne motoren, så det kan vel hende motor må demonteres. Hva er priser på deler en trenger mellom motor og plate/kjølerør? Hva bør skiftes her? 4. Fikk en impeller til denne motoren. (impeller replacement kit 47-19453Q 2) Men på denne står det at det er til 50hp 3 syl med standard gear samt 55/60hp 3 syl standard gearcase only Min motor er en 4syl med big foot gear Er dette rett? 5. Hvis det er tæring på motor, kan noe gjøres for å fixe dette? (mellom kjølerør/plate) 6 Noen som har prøvd å kjørt systemrens e.l. (radiatorrens eller sitronsyre) for å løse opp kalk/salt på utenbordsmotorer? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Hei, du finner mange svar på dine spørsmål i denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/61338-4-takt-outboard-kun-8-10-aars-levetid/page__p__849369#entry849369 Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Har lest hele den tråden,og det er en av grunnene til mine spørsmål Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.