Jump to content

Når sniker man i køen inn til gjestehavn?

milo

Recommended Posts

Ja det ser sånn ut, den plassen jeg ligger på er ihvertfall den siste folk vil ha, da det hopper og spretter som f.... Det blir ikke tatt særlig hensyn fra de som kommer forbi i sundet utafor heller.

Det virker nesten som om de kjører på akkurat værste fart, så bølgene blir store og "fine" :headbang:

er vel litt for bredt til at jeg kan være enig i at det er "sund" men skjærgård/leden er vel slik at man passerer litt nærme fort, selv passerer jeg innenfor på vei til kragerø, og stortsett i slik hastighet at det blir lite sjø, men skjønner hva du mener da det er såpass mye grunner at folk kan bli usikre og liger i max bølgefart. har du vært oppe ved fyret og skaffet deg vaffel i bakgården da? :) det er must.

hvordan vær har dere nå? her i oslo bærum har det blåst kraftig i dag, etter gårsdagen som var ca vindstille.

Du må ikke til sørlandet for å oppleve det.

Prøv å komme inn i Horten gjestehavn på en lørdag. Den er fulle av båter som ankommer fredag etter jobben og drar igjen på søndag. Skulle bli tatt opp i camping-guiden, men ikke i havneguiden

hehe tviler på at de er alene der i den klassen, men er uten tvil værste stedet i nærheten, f.eks. nevlughavn, heleroa, langesund, valle, kragerø osv og alle ting i nærheten er bedre utbygd og tar unna bedre og virker nesten mindre populære, da mange som er der vel kun er på besøk noen timer, og jomfruland har tendens til å tiltrekke dag/helgeovernattere.

Hmm.. dette minner meg om hvorfor det er så deilig å få ut båten i april og ha havner og uthavner nesten for oss selv.. ;)

er hjemme igjen fra ferien og har kjørt rundt i oslofjorden noen dager, sjelden folketomt i middagsbukta, er april tendenser, folket er tydeligvis sørut fortsatt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...