Anjuma Startet 26.Juli.2010 Del på Facebook Startet 26.Juli.2010 Er det noen som kjenner til en "dings" som kan erstatte smørekoppen på snekke? Denne dingsen skal etter sigende være selvpressende og man skal dermed slippe å måtte skru til smørekoppen i tide og utide. Monteres på våren og man har en ting mindre å tenke på i løpet av sesongen..... høres jo ulidelig kjekt ut. Men hvor kan dette skaffes, må der kjøpes en ny hver sesong eller kan den etterfylles hver vår og hva er prisen? Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
horg Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Genialt! Takk Horg :) Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Brodern Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Den var snedig. Men blir litt for nytt i snekka mi :) Og litt penger i dass når jeg må ha 4 stykker :) Da klarer jeg alltids å gjøre som alle andre før meg, skru litt på lokket :) Men fiffig sak. Må jo være ei fjær inni der som presser ned et lokk bak fettet ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bjørnøy Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 (redigert) Disse får du også hos mange verktøy forhandlere. SKF leverer gode utgaver, som kan justeres hvor lang tid de skal bruke på å tømmes. Edit: Ganske mye billigere enn Maritim. Redigert 27.Juli.2010 av Bjørnøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Pussig at alt som er til båt skal være så mye dyrere, selv om det bare er noe ræl av et eller annet Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.