bjorngb Startet 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2010 Treger å kjøpe nye gassflasker. Ligger i vågen i bergen. hva er nærmeste forhandler? helst gå avstand... Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 (redigert) Statoil i Solheimsviken pleier ihvetfall å ha, men det er strengt tatt ikke gåavstand. TrondT red: med jolle inn Puddefjorden til Arenum så er det bare rett opp bakken Redigert 27.Juli.2010 av TrondT (see edit history) Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Bergen Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Marine & Industrisalg som har bunkersstasjoen lengre ute i vågen (Nordnessiden) annonserer med at de har gass. Du kan ringe å høre Telefon: 55 33 66 88 Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 (redigert) Ellers kan du forsøke Statoil i Fjøsangerveien, gjerne litt langt å gå, men da kan du få testet bybanen.. Tlf. 55296200 Redigert 27.Juli.2010 av Johannes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 (redigert) Ligger også en bensinstasjon ved legevakten (like ovenfor bystasjonen) Jeg tror de har gass. Til bystasjonen går gratisbussen (sentrumsbussen) hvert 10. minutt. Busstopp like ved den runde narvesen på torget. Iogmed at 2kg er lett å bære er vel likevel marine og indistrisalg det beste tipset dersom de har gass..... Det tar5 minutter fra fisketorget. (Ligger helt i vannkanten på høyre side når du går utover mot Nordnes) Når vi først snakker om gassfyllinger så er det en god del billigere på statoil enn hos gass-service i kanalveien; det overrasket meg litt... Redigert 27.Juli.2010 av bavariaeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 27.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2010 Når jeg skulle bytte så fikk jeg beskjed om at det kun var Statoil selv som førte Statoil 2kg flasker...og ikke engang alle stasjonene :-( TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
MB Angst Svart 4.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2012 Eg kjøpte 2 kg gassflaske / gasskolbe idag på Statoil i Solheimsviken i Bergen. 415,- for ny stålkolbe. Eg er fornøgd med prisen. På gass-service kan ein fylle gass sjølv, men ser at det ikkje lønnar seg mykje med 2kg flaske. <http://www.gasservice.no/default.asp?k=71&id=66> 10kg propanfylling kr 298,- 11kg propanfylling kr 298,- 5 kg propanfylling kr 232,- 2 kg propanfylling kr 199,- Sitér dette innlegget Ja til heilårsbruk av båt 1.7 dti.zip Link to post
Mariell Svart 5.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2012 Det var da priser så det holdt. Hos Vesfold Gass i Kilen i Sandefjord tar de, om det ikke har vært noe prisøkning de siste ukene. 160,- for 10/11 kg 150,- for 5 kg.- 100,- for 2 kg Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.