Jump to content

Hvor kjøpe 2kg gule (statoil) gassflasker i bergen sentrum/vågen

bjorngb

Recommended Posts

Ligger også en bensinstasjon ved legevakten (like ovenfor bystasjonen) Jeg tror de har gass.

Til bystasjonen går gratisbussen (sentrumsbussen) hvert 10. minutt. Busstopp like ved den runde narvesen på torget.

Iogmed at 2kg er lett å bære er vel likevel marine og indistrisalg det beste tipset dersom de har gass..... Det tar5 minutter fra fisketorget. (Ligger helt i vannkanten på høyre side når du går utover mot Nordnes)

Når vi først snakker om gassfyllinger så er det en god del billigere på statoil enn hos gass-service i kanalveien; det overrasket meg litt...

Redigert av bavariaeier (see edit history)
  • 1 år senere...

Eg kjøpte 2 kg gassflaske / gasskolbe idag på Statoil i Solheimsviken i Bergen. 415,- for ny stålkolbe. Eg er fornøgd med prisen. På gass-service kan ein fylle gass sjølv, men ser at det ikkje lønnar seg mykje med 2kg flaske. <http://www.gasservice.no/default.asp?k=71&id=66>

10kg propanfylling kr 298,-

11kg propanfylling kr 298,-

5 kg propanfylling kr 232,-

2 kg propanfylling kr 199,-

Ja til heilårsbruk av båt

1.7 dti.zip

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...