janssin Startet 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2010 Hei. Jeg har en Hanto 1983 modell der jeg ønsker å oppgradere det elektriske anlegget. Installasjonen, slik den er i dag, er svært mangelfull og det forefinnes ingen dokumentasjon. Jeg har inntrykk av at kablingen er strukket på letteste måte etterhvert som behovet har vært der. Jeg har liten erfaring fra denslags, så jeg ønsker meg et forslag til et opplegg - eventuelt dokumentasjon fra en tilsvarende båt. Mvh Janssin Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Har det gjerne med å bli sånn i båtene etter noen år, litt ledning her, og litt ledning der. Ta ut allt sammen, ev ledning for ledning og bytt det ut, har selv gjort det samme på en Hnato 24, og det er rett så kurant, selvom det ser "kaotiskt" ut men du holder på. Om du sender meg en epost adresse kan jeg sende deg skjma som jeg lagde til min båt, med en enkel forklaring. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
janssin Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Har det gjerne med å bli sånn i båtene etter noen år, litt ledning her, og litt ledning der. Ta ut allt sammen, ev ledning for ledning og bytt det ut, har selv gjort det samme på en Hnato 24, og det er rett så kurant, selvom det ser "kaotiskt" ut men du holder på. Om du sender meg en epost adresse kan jeg sende deg skjma som jeg lagde til min båt, med en enkel forklaring. Sitér dette innlegget Link to post
janssin Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Takk for tilbakemelding. min Hanto er også en 24 fot. Min E-postadresse er :svendsbe@online.no På forhånd Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.