Higgen Startet 28.Juli.2010 Del på Facebook Startet 28.Juli.2010 Hvordan i all verden kan jeg enklest lense/tømme bensintanken på min Draco 1800 DC ? Jeg har noen liter (10-20 liter) stående igjen på tanken fra 2 år tilbake. Motoren var i gang i fjor på bensinen som var i tanken, men filteret inneholdt vann, så jeg vil helst bytte ut med ny bensin før jeg starter på nytt med nyoverhalt motor. En annen ting dere kloke hoder kanskje vet noe om er; på en Draco 1800DC, kan det ligge vann i dørken under bensintanken eller er rommet for bensintanken opphøyet i forhold til dørken foran og bak i båten? Det regner litt vann inn i båten og jeg har lagt merke til at det er et "rør" frem til kabinen foran som det kommer vann ut fra. Tilsvarende akter - i motor rommet. Det som er i mellom er jo rommet for bensintanken, men nedi der har jeg ikke åpnet og sett. Kanksje noen andre har det og kan fortelle hvordan det ser ut? På forhånd takk! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.