Jump to content

Oppbevaringsboks innfelt i cockpitarm - hvor får jeg tak i slike?

noengangererdetallright

Recommended Posts

Jeg hadde samme problemet. Fikk ikke kjøpt noen ferdig, så jeg laget bokser selv. I stedet for å skru de fast, som de gamle, støpte jeg de fast. Tidligere var det ei teaklist som skulle hindre at ting falt ut, denne byttet jeg ut med en bit seilspile, da den tåler både å bli sparket og tråkket på. Teaklisten tålte dårlig slik behandling. Høyttalere ble montert i taket av boksene.

Det ble samtidig montert høyttalere i taket i boksene.

hanskerom.jpg

Jeg hadde samme problemet. Fikk ikke kjøpt noen ferdig, så jeg laget bokser selv.

Begynner å frykte at jeg også må til med noe sånt... Har du noen enkle tips til å komme i gang til en som ikke har gjort sånt før? Kjøper man ferdige plater og støper sammen, eller må det formes glassfiberduk rundt en passe mal og mette med - epoxy(?) :confused:???

Likte forresten høyttalerne :smiley:

Ser at det som selges er mye ABS-plast og det er litt vanskelig å finne noe som passer i høyden (det er ikke plass til å skjære ut noe ekstra). ABS-plasten kan kanskje males, men tror det blir reparasjon av de gamle med glassfiber og polyester eller støping av nye. Man skal jo ha noe å drive med om vinteren også :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...