Kenneth84 Startet 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2010 Hei hei båtfolk :D Kjøpte som nevnt tidligere en Sjømann 22 for en ukes tid siden, ser at det sitter en giver ferdig montert med en kabel ferdig trekt! Vil det si at jeg kan kjøpe meg et ekkolodd og bruke giveren som allerede sitter der ? Kabelen ser ut som en phono kabel i enden.. Noen som har peiling på dette ? Hadde tenkt til og sette i ekkolodd da jeg tar opp båten til høsten, men hadde jo vært knall og få det i nå :) Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 det skjer vel ikke noe verre hvis du kopler det til at det ikke virker - hvis pluggen passer i kontakten på ditt instrument. Og virker det ikke, kan du jo til høsten kjøpe giveren som passer til instrumentet du kjøper, og montere det der den gamle giveren sitter. Selgeren du kjøpte båten av kan kanskje fortelle hva slags ekkoloddinstrument som har vært brukt? Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Kenneth84 Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Du sier noe der :) Skal kjøpe et og prøve! Det kan jo ikke skade som du sier :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.