JubaTuba Startet 28.Juli.2010 Del på Facebook Startet 28.Juli.2010 (redigert) Hvilke dagsignaler bruker du? Redigert 28.Juli.2010 av JubaTuba (see edit history) Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
Bitteliten Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 det finnes flere dagsignaler som kan være aktuelle jeglikerdegogså - bruker dere dagsignal ved slep? Sitér dette innlegget Link to post
JubaTuba Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 La til slep ;) Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
Bitteliten Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 ta med det for motorseiling også. det er veldig populært har jeg hørt Sitér dette innlegget Link to post
JubaTuba Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 ta med det for motorseiling også. det er veldig populært har jeg hørt Den er med: "Når seilbåten har gått for motor". Skal vel strengt tatt bruke det når du kun går for motor uten noen seil også :) Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
Bitteliten Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 så ikke den - beklager. den skal bare brukes når båten har seilene oppe og går for motor Sitér dette innlegget Link to post
JubaTuba Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 så ikke den - beklager. den skal bare brukes når båten har seilene oppe og går for motor Ok. Blir jo interessant å se om noen har brukt det ;) Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
Zenit Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Skal vel strengt tatt bruke det når du kun går for motor uten noen seil også :) Når ble det bestemt? Den skal kun benyttes når båten går for maskin og seil samtidig. og da skal den ene spissen vende nedover. Sitér dette innlegget Link to post
JubaTuba Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Når ble det bestemt? Den skal kun benyttes når båten går for maskin og seil samtidig. og da skal den ene spissen vende nedover. My bad. Du har selvfølgelig helt rett. Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
spjærøy26 Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 bruker dykkeflagget en del da Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 28.Juli.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Hadde dere da mange los skyss oppdrag? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Når jeg svarer nei på at jeg har dagsignal ombord hvorfor må jeg da svare på når jeg har brukt dette, eller ikke? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Salt Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Har "kjegle" og "kule"; bruker begge. Har ofte kjeglen oppe i vantet; genuaen brukes ofte sammen med motoren. Kule er sjelden; ligger ikke mye på svai. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
oddgeir Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Første gang jeg brukte kjeglen var utenfor Nederland da jeg fikk kystvakten på besøk. Den laget jeg selv av papp og svart tape, og rakk akkurat å henge den opp før de nådde oss igjen. Siden har jeg skaffet meg en av plast. Alt blir en vane. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
OT-flyktning Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Når jeg svarer nei på at jeg har dagsignal ombord hvorfor må jeg da svare på når jeg har brukt dette, eller ikke? Er det så relevant i forbindelse med emnet, Mouche? Kan du ikke bare la være å avspore? Selv om de faktiske forhold du tar opp er korrekte? Og til forumet "generelt" går det da borte til venstre... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.