Jump to content

Brennmaneter

giver

Recommended Posts

Hadde en skummel opplevelse her om dagen, plutselig så jeg at tempmåleren sto og stanget på rødfeltet, dro av gassen umiddelbart og like plutselig stupte temperaturen ned til normalt nivå.

Det kan godt ha vært manet som var sugd mot innsugskanalene på drevet. Har ikke opplevd noe sånt verken før eller siden, heldigvis.

.

.

bmhe

Manetutfordringen er ikke begrenset til Oslofjorden! Jeg måtte ta en filterrunde for en ukes tid siden, inntaket til septiken var fullstendig klogget igjen fra åpningen til filteret. Ligger nå i Rosendal, her ser det ikke ut til å være noe særlig med maneter.

Merket meg utsagnet fra skipperen på Rennesøy om at innsugningen skjedde når de lå stille med maskinen i gang. Det passer forsåvidt med vårt bruk av toalettet, og tomgangskjøring maskin begrenses til et absolutt minimum.

Laholm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...