tkvitnes Startet 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2010 Har kjøpt en Bella 652 2007 mod med en mercruiser 3,0 bensin med ferskvannskjøling. jeg prøver å finne ut hvilket drev som står på denne for å kunne kjøpe deler. Men jeg finner ingen merker på selve drevet, forrige eier har sannsynnligvis smurt over eventuelle merker. Noen som vet hvilket drev som står på denne eller hvordan jeg kan gå frem for å finne dette ut ? Jeg har tidligere bare hatt Volvo, og der sto all info om drev og motor på motordekselet. Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 (redigert) Transom plates: The serial number tag is located on the inner transon plate inside the boat; or, on the upper swivel pin. Sterndrive Serial Number (separate from engine): The serial number tag is located on the upper drive shaft housing (starboard side or on the back of the housing). kilde: http://www.marineengine.com/mfr/mercruiser_models.html Redigert 29.Juli.2010 av spjærøy26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 1.August.2010 Link til dette innlegget Svart 1.August.2010 Garantert et Alpha 1 gen 2 drev, i og med at det er en 3.0 fra 07 Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.