Brutus Startet 10.September.2004 Link til dette innlegget Startet 10.September.2004 Her er FIVH på farten igjen,hadde de nå i det minste hatt peiling på hva de prater om. FIVH på farten Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 10.September.2004 Link til dette innlegget Svart 10.September.2004 Lurer på hvilket politisk parti disse folka stemmer, håper ikke det er mitt parti.... Kjenner det koker innvendig når jeg leser dette, nei vi.... -Har det for godt -Tjener for mye penger -Har for lite avgifter Håpløs tankegang. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
OT-flyktning Svart 10.September.2004 Link til dette innlegget Svart 10.September.2004 Er vel det samme som sto her Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.September.2004 Link til dette innlegget Svart 10.September.2004 Et øyeblikk Brutus,skremte du gjødsla av meg ! :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 10.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2004 Et øyeblikk Brutus,skremte du gjødsla av meg ! :nono: Beklager thor, 19.august hadde jeg ferie, det gikk litt fort i svingen da jeg postet innlegget . Håper jeg er tilgitt.... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 10.September.2004 Link til dette innlegget Svart 10.September.2004 Kan man ikke heller innføre en ekstra avgift som pålegges disse fantastene for hver gang de kommer med slike tåpelige utspill. Det kunne f.eks. kalles "gjødselavgift" mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Slagskibet Svart 11.September.2004 Link til dette innlegget Svart 11.September.2004 Jeg har bidradd med mit Poseidon ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.