murern Startet 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2010 (redigert) Hei har en flott tresnekke liggende på land i kristiansand som jeg hadde trengt litt hjelp med. Fint om noen her kan tipse meg med noen som har kunnskap og erfaring som kanskje har tid til å hjelpe meg :) Det jeg trenger råd og hjelp til er reperasjon av sår i skråg over vannlinje. Er skjært ut noen strimler ca 1cm i høyde ca 30-40cm langt Det andre er nating. Håper på positive tilbakemeldinger Redigert 29.Juli.2010 av murern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Hei, og velkommen til båtplassen:) Hvis vi skal kunne hjelpe deg, hadde det vært fint med bilder og litt bedre beskrivelse av skaden(e). Også må du nok endre tittelen til tråden så den ikke blir stengt.. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
murern Svart 29.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Hei, og velkommen til båtplassen:) Hvis vi skal kunne hjelpe deg, hadde det vært fint med bilder og litt bedre beskrivelse av skaden(e). Også må du nok endre tittelen til tråden så den ikke blir stengt.. Hei og takk for svar, kan legge ut bilder i morgen tidlig. Hva burde jeg endre tittelen/ overskrift til ? Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Du kan f.eks. endre det til "Hjelp til reparasjon av sår i skrog på trebåt". Eller du kan lage en prosjekttråd ut av det. "Prosjekt oppussing av 31' sjekte" (vet ikke hvor mange fot den er?) Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.